Support

I S2 finns det en hel del inbyggd hjälp i form av hjälptexter och guider. Klicka på Hjälp-knappen för mer information.

Som S2-användare har du även full tillgång till vår support, tillgänglig via telefon och e-post. Supporten håller öppet helgfria vardagar kl 08-17. Vi hjälper dig med ditt ärende så fort vi kan.

Välj den väg som är bäst för dig!


Kontaktvägar

  • Telefon: 020-96 97 00
  • Support direkt på din dator: www.s2.se/support
    Med verktyget TeamViewer, för skrivbordsdelning över webben, kan vi hjälpa dig direkt på din dator. TeamViewer används efter överenskommelse med S2:s supportpersonal vid specifika supportärenden.

Driftstatus

Se Driftinformation för mer information!

Vill du jobba med oss?

S2 har de vassaste medarbetarna och det gör
att vi växer och utvecklas. Just nu har vi rätt
bemanning, men om du vet att vi behöver just dig
så är du välkommen att höra av dig ändå.

Häng med.

Följ oss via Twitter eller Facebook!

Få utskick med det senaste inom säljstöd.

Support