Vi använder kakor (cookies) för att förbättra din upplevelse av vår webbplats. Genom att surfa vidare accepterar du dessa kakor. Läs mer
Facebook
Newsletter
Ring mig
Boka en demonstration

Kontakt

S2 har gedigna rötter i kunskapsstaden Uppsala.
Här har vi bästa tänkbara placering för att fysiskt nå hela Sverige, Norden
och Europa under en och samma dag.

Dekanhuset

Vi har vårt kontor i en toppmodernt utrustad sjuttonhundratalsbyggnad i
Uppsalas historiska kvarter och vi bor granne med både domkyrkan
och universitetet. 

Telefon: +46 (0)18 12 96 00
E-post: info@s2.se

Postadress
S2 Communications AB
Odinslund 2
753 10 Uppsala

Besöksadress
S2 Communications AB
Odinslund 2, Dekanhuset
Uppsala 

Karta

Som S2-användare har du full tillgång till vår support, tillgänglig via telefon och e-post. Välj den väg som är bäst för dig! Supporten håller öppet helgfria vardagar kl 08-17. Vi hjälper dig med ditt ärende så fort vi kan.

I S2-systemet finns det en hel del inbyggd hjälp i form av hjälptexter, tillgängliga i anslutning till den funktion de avser. Supporten har även en egen sektion i systemmenyn där all nödvändig dokumentation finns samlad.

Kontaktvägar till supporten

Telefon: 018 12 96 00
E-post: support@s2.se
Support direkt på din dator: www.s2.se/support

Med verktyget TeamViewer, för skrivbordsdelning över webben, kan vi hjälpa dig direkt på din dator. TeamViewer används efter överenskommelse med S2:s supportpersonal vid specifika supportärenden.

S2 har driftjour dygnet runt årets alla dagar. 

Driftjouren hanterar endast akuta driftproblem, såsom störningar i tillgängligheten till S2. Övriga frågor – till exempel supportfrågor – hänvisas till ordinarie supportkanaler och öppettider enligt ovan.

Innan du kontaktar driftjouren ber vi dig gå igenom följande två punkter:

1. Kontrollera om du kan nå andra webbtjänster än S2, t.ex. www.dn.se och www.svt.se.

Om du inte kan nå andra webbtjänster har du antingen

  • ett lokalt problem med din dator,
  • problem med din dators anslutning till det lokala nätverket,
  • problem med ert lokala nätverk, eller så är det
  • er internet-förbindelse som ligger nere.

 

2. Om du kan nå andra webbtjänster men inte S2, försök att logga in i S2 via en annan dator.

Om du lyckas logga in från en annan dator har du antingen

  • ett lokalt problem med din dator, eller
  • problem med din dators lokala nätverksanslutning.

När du har gått igenom ovanstående två punkter och inte hittat någon förklaring till felet är du varmt välkommen att ringa S2:s driftjour. 

Kontaktväg till driftjouren

Telefon: 018-12 96 00

Driftjouren kopplas in utanför ordinarie kontorstid. Lyssna igenom meddelandet och vänta. När jouren svarar berättar du att ni upplever en akut driftstörning samt presenterar ditt ärende.

Aktuell driftinformation

Erik Åhman
Erik Åhman, Försäljning
erik.ahman@s2.se
070-75 999 57

Tobias Nilsson
Tobias Nilsson, Försäljning
tobias.nilsson@s2.se
0721-80 98 98

Morgan Sandberg
Morgan Sandberg, VD
morgan.sandberg@s2.se
070-36 26 900

Ulf Sahlin
Ulf Sahlin, CTO
ulf.sahlin@s2.se
0708-25 28 05

Tobias Steen
Tobias Steen, Ansvarig realtidskommunikation
tobias.steen@s2.se
018-843 92 10

Desiree Stolpe
Desireé Stolpe, Supportansvarig
desiree.stolpe@s2.se
076-115 89 04

Timmy Lundström
Timmy Lundström, Ansvarig teknisk support
timmy.lundstrom@s2.se
0739-10 56 81

Pär Wästberg
Pär Wästberg, Konsultchef
par.wastberg@s2.se
​0708-45 22 47